lördag 2 mars 2013

Tigr

YO hva skjer eller?!?!?!
Det är såklart fredag idag och jag är ledig och även 25 år gammal! Det känns helt ok, ingen kris ännu. Har idag inte gjort något särskilt pga är trött. Men har skypat med två familjemedlemmar vilket ju var trevligt! Har även lagt in en tvätt, också trevligt. Eller ja. Det är ju trevligt sen när den är färdig mer kanske.
Ska ta en tur till IKEA har jag tänkt för jag såg en svinsnygg rosa lampa i billigkroken igår men kunde inte köpa den pga får inte ha varor i skåpen på jobbet och jobbade till 1 timme efter stängning.

En sak som jag har gjort idag är att jag har lagat en fantastisk frukost som var underbar! Och även serverad på mitt nya frukost-porslin!!!!!!! Jag älskar saker, kommer verkligen ta med dessa godbitarna tillbaka till Sverige. Här är en slags bild:

Om ni undrar vad det är för mat så ska jag berätta det. Det är stekt bacon, stekta färska champinjoner, samt två stycken så kallade "Toad in a hole" dvs bröd med ett hål i mitten som man lägger i stekpannan och knäcker ett ägg i hålet. Svingott. Brödet är köpt på ett bageri där dom BARA har glutenfria saker!!!! Helt sinnessjukt. Och det är inte ens det enda stället som finns. Nej nej. Det är nämligen superhippt att äta glutenfritt i den här stan. Vet inte varför. Men det är typ som att äta surdegsbröd på söder. Här är en länk till bageriet om någon skulle vara intresserad av det! 

Nu ska jag kolla om tvätten är färdig, sen dra till IKEA Wiiihoo.
PÖSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar