onsdag 27 februari 2013

Dagens blogg fastän jag är trött.

Hallojsa!
Jag tänkte skriva om en sak som jag tänkte på igår när jag var och simmade; Här är det onaturligt att vara naken med främlingar. Man duschar bakom draperi och byter om i små bås. Hm. Detta var sjukt opraktiskt eftersom man måste stå i kö för att göra det. Jag fuskade och simmade 1,5 km. Mycket skönt och behagligt.

Nog om det! Idag har jag brunchat med Joel på The Rumpus Room aka flamingobaren, det var gött! Dom hade också en etchasketch (eller va e det nu heter (glööööööd) (smal referens till lilla sjöjungfrun) ), jag försökte skriva mitt namn, det var pissvårt. Bilder nedanför pga blir roligare för er att läsa!! NB! Bilden med flamingosar är inte tagen idag.

3 kommentarer:

  1. Åhh! Det ser mycket lättare ut, kan tänka mig det. Det känns som jag har provat någon gång, men jag kan också har inbillat mig.
    MEN! Vilket flamingoställe! Hur konstigt är inte det, att det finns ett sånt, dit du har flyttat? Men kul. Meningen på nåt sätt.

    SvaraRadera
  2. Jag fattade lilla sjöjungfrun referensen! Förlåt att jag glömde bort din födelsedag. Kom jag på idag, på min egen istället. Blev så glad över alla som önskade mig grattis och så kom jag på att jag ALLTID glömmer din! puss och förlåt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gött att du tog referensen =D Tack så mycket och grattis på dig också snuttan!!

      Radera