lördag 16 februari 2013

Shoppingz

HEJ BLOGGEN!!!!!!!! JAG PROVAR ATT CENTRERA!!!!!!!!!!
Som ni vet har jag schoppat lite idag!
Vill härmed varmt rekomendera Wildlife Thrift Store som återfinns på 1295 Granville Street, Vancouver, BC, Kanada, Tellus. Dom har öppet 10-18.30 varje dag i veckan och har ett brett utbud av second hand grejs plus även två skitsnygga killar som jobbar där.
Köpte en jacka för 19.99 som är helt 100 % fantastisk och väldigt "Frida". Försökte ta en bild av mig själv som visar jackan på ett bra sätt men det gick typ inte så ni får hålla till godo med denna och sen gissa lite!

Köpte även örhängz på H&M som ser ut som bilden visar nedanför!!!!! OBS!! Jag är inte ledsen, försöker bara se lite kall dvs cool ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Plus att tusen top model-tankar går igenom hjärnan som tex "Sträck på halsen!" "Visa känsla med ögonen!" "Ha personlighet!".


Jag har också köpt arbetsskor med stålhätta idag eftersom jobbet kräver detta men dom tänker jag inte ta kort på för dom är fruktansvärt fruktansvärda - och då tog jag ändå dom snyggaste jag kunde hitta. 


Kan också meddela att jag lyssnat ikapp en veckas Tankesmedjan i dag och skrattade högt på gatan åt bland annat detta klippet, alla som har lite tid på händerna borde lyssna på det NU!!!!!!! NU SA JAG!!!!!!!!!

Anyways, i kväll ska jag kanske på spelning med min nya roomie! Om jag inte ska det så ska jag kolla på en serie typ Biggest Loser eller nåt.

Adios.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar