söndag 17 februari 2013

Skyll dig själv, inget händer här

YO!
Idag har jag fysiskt inte gjort någonting av värde förrutom att gå ut i bara tröja (för det är så varmt ute) och köpt öl. MEN eftersom jag har ett så HIMLA rikt själsliv så har jag några inre funderingar som någon kanske skulle kunna få ut något av att läsa.

1. Jag kollade på The Parent Trap i morse. Har följande reflektioner på denna film:

  • Om man gör en karaktärsbedömning av mamman och pappan i den filmen så verkar dom inte alls som sånna idioter som skulle separera ett tvillingpar och uppfostra dom utan att berätta att den andra tvillingen existerar. Logisk lucka.
  • Lindsey Lohan var en riktig duktig skådespelare redan som 11 åring. På allvar.
2. Jag kollade på Melodifestivalen idag. Har följande reflektioner på detta program:
  • Varför var inte Henrik Dorsin med i green room fast han var en låtskrivare?  Var det av princip eller något annat? 
  • Gubb-gruppen (som Dorsin hade skrivit text till) var ju jättehärliga på ett slags meta-sätt. Dom var så ohärliga att dom blev härliga.
  • Byxdressen var inte snygg alls. Det krävs mycket för att byxdress ska fungera och det gjorde inte det här.
Bild på jumpsuiten:


3. Jag har skypat med mina bejbisar idag! Det var superhärligt och kände bara pyttelite att jag önskade att jag var där. Yttepytte. Resten var det bara fint att se dom. Kändes lite som att titta bakåt i tiden. Är det pretto att säga så när det bara var 3 veckor sen jag levde exakt det livet? 3 veckor är ju ändå tid. Det är bakåt i tiden. 


Just nu så sitter jag och lyssnar på min roomie och hennes kompis diskution om techno. Dom har pratat om techno i en timme. Dom gillar verkligen techno.


Med det sagt så LOVAR jag att gå utanför dörren mer än 10 min i morgon så att jag ska ha något roligare att skriva om. PÖSS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar