fredag 15 februari 2013

Äh för fasen

HÄJ long time no see KÄRA BLOGG.

Jag bor numera i Vancouver och det är såklart ganska häftigt men också ganska ensamt än så länge. Börjar nytt jobb på måndag (på riktigt) så jag tänker att det kanske kommer ta lite fart efter det.

Jag behöver dock tips på serier att följa!
Helst danska kriminalserier för det är bäst men inte dessa för dom har jag redan sett/ser redan på:
Den som dräper
Dicte
Forbrydelsen
Mordkommisionen
Anna Phil
Bron

Tänkte att bloggen kan hjälpa mig med att ha lite självdiciplin eftersom jag har svårt att gå upp på morgonen om jag inte måste.
Idag måste jag gå ut och köpa mörkblå jeans för det ska man ha när man jobbar, jag måste också köpa skor med stålhätta för det ska man också ha när man jobbar.
Det är fint väder idag så jag ska verkligen gå ut. Ja det ska jag. Jag gör det nu.
Bild=Utsikt från lägenheten (taget för två minuter sen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar