tisdag 17 maj 2011

MHMh

Jaa ja, kolla vad klockan är så förstår du att detta kommer bli en bra dag för Fridas musikskapande! (klockan är 08.01)
Enda sakerna som sätter stopp för att det ska bli ett lyckat mission är:
1. Bosnier på altanen. (detta gör att jag inte kan gå ut till frysen och hämta bröd, dvs frukost=bara kaffe) (sen brötar dom ju en del också, men det är nog bara lite snyggt om man får med det i inspelningen, stör inte så mycket)
2. Slut på snus.

Jag ska, för allas bästa, lida mig igenom mina hinder och ändå rigga inspelningsutrustningen. Jag ska ändå spela in minst två låtar. Jag måste liksom göra något av värde idag, eftersom det är 17 maj.. Alla där hemma i Oslo kommer ha gjort så feta saker denna dagen så jag måste liksom ha något att komma med. Annars kanske dom kissar på mig. JAG VET VÄL INTE?!?!

Jaja, nu till frukosten! (kaffet)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar