måndag 16 maj 2011

Jadå!

Nurö!
Sa vi la blogga lite. Jag har märkt att man kan blogga om vad man vill, det spelar nästan ingen roll alls vad man skriver.
Jag hämtar min inspiration hos min blogg-kollega Emelie med bloggen Paraplyponny, spana in den här. Den är riktig snygg och väldigt genomtänkt.

Jag tänkte också att denna bloggen skal följa min musikaliska utveckling, därför slänger jag här in länken till min soundcloud där man kan höra på nyaste nytt från den fantastiska artisten fihll =) Gört HÄR. OCH HELST NU. För äldre låtar kan man också kolla myspaceän.

Annars kan jag avslöja att jag har två nya låtar på G som troligtvis kommer spelas in i morgon (om inte gubbarna som ska måla om vårat hus väsnas för mycket that is). Den ena handlar om att vänta på bussen, den andra om att vara jour på jobbet. Det blir spännande det!

PÖSS HÄJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar