tisdag 9 april 2013

Alltså det är inte lätt att blogga

Det är svårt att blogga eftersom det är svårt att veta vad en annan människa kan tycka är roligt att läsa.
Jag tycker mycket i mitt liv är jätteintressant men det finns det nog många som inte gör =P

Iafalall! Jag var som sagt på fest i fredags och det var svinkul! Kändes som att man var med i en collage-film dock, lite märkligt. Röda styrofoam-cups och massa öl och alla känner alla och det är dans och hångel och alla går inomhus med skor fast det är heltäckningsmatta och regnar och är lerigt ute. Är så tacksam över att jag slapp städa. 

MER: Jag har köpt en ny gitarr! Detta eftersom den förra jag köpte visade sig vara sämst. Den är inte intonerad ordentligt så om man stämmer lösa strängarna så stämmer det inte på 5te bandet, och vice versa. Det var också stålsträngar vilket mina fingrar inte är redo för. Nu har jag en ny snäll gitarr med nylonsträngar som är HÄRLIG att spela på. Tror därför på ny låt närsomhelst. Har massa ord som jag tror kan bli sång. Spännande.

NU ska jag gå och köpa kaffe. Gott. Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar